Poznaj dobre praktyki i procedury, dzięki którym będzie Ci łatwiej zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż w Twojej restauracji! Zapraszamy na praktyczny warsztat dla managerów i właścicieli lokali gastronomicznych podczas którego pomożemy Ci uporządkować ścieżkę Gościa odwiedzającego lokal i wskażemy kluczowe momenty mające największy wpływ na sprzedaż realizowaną przez zespół na sali.
W trakcie szkolenia wspólnie porozmawiamy o sposobach na motywowanie zespołu odpowiedzialnego za serwis oraz obsługę i przeanalizujemy procesy ułatwiające im codzienną pracę prowadzącą do wspólnego sukcesu.
Podczas spotkania poznasz też zasady tworzenia skutecznych manuali, czyli księgi standardów serwisu dla twojej restauracji. Jest to dokument, gdzie w jednym miejscu spisane są zasady funkcjonowania Twojej restauracji, dzięki .którym zapanujesz nad standardami w obsłudze gości i zadbasz o ich egzekwowanie.
Prosimy wszystkich uczestników o zabranie ze sobą laptopów, które będą bardzo pomocne przy pracy nad własnymi manualami. Dzięki temu już podczas warsztatu stworzysz zarys dokumentu w wersji elektronicznej.
Warsztat trwa w godz. 10:00-15:00. W cenie warsztatu przerwa kawowa i lunch oraz prezent - książka "Gościnność - sztuka dobrej obsługi w gastronomii" wraz z autografem autorów. Publikacja w 2019 roku otrzymała prestiżową nagrodę Prix de la Littérature Gastronomique przyznaną przez Międzynarodową Akademię Gastronomiczną.
Kliknij i sprawdź program warsztatu!