Poznaj dobre praktyki i procedury, dzięki którym będzie Ci łatwiej zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż w Twojej restauracji! Zapraszamy na praktyczny warsztat dla managerów i właścicieli lokali gastronomicznych podczas którego pomożemy Ci uporządkować ścieżkę Gościa odwiedzającego lokal i wskażemy kluczowe momenty mające największy wpływ na sprzedaż realizowaną przez zespół na sali.
W trakcie szkolenia wspólnie porozmawiamy o sposobach na motywowanie zespołu odpowiedzialnego za serwis oraz obsługę i przeanalizujemy procesy ułatwiające im codzienną pracę prowadzącą do wspólnego sukcesu.
Podczas spotkania poznasz też zasady tworzenia skutecznych manuali, czyli księgi standardów serwisu dla twojej restauracji. Jest to dokument, gdzie w jednym miejscu spisane są zasady funkcjonowania Twojej restauracji, dzięki .którym zapanujesz nad standardami w obsłudze gości i zadbasz o ich egzekwowanie.
Prosimy wszystkich uczestników o zabranie ze sobą laptopów, które będą bardzo pomocne przy pracy nad własnymi manualami. Dzięki temu już podczas warsztatu stworzysz zarys dokumentu w wersji elektronicznej.
Warsztat trwa w godz. 10:00-15:00. W cenie warsztatu przerwa kawowa i lunch oraz prezent - książka "Gościnność - sztuka dobrej obsługi w gastronomii" wraz z autografem autorów. Publikacja w 2019 roku otrzymała prestiżową nagrodę Prix de la Littérature Gastronomique przyznaną przez Międzynarodową Akademię Gastronomiczną.
Kliknij i sprawdź program warsztatu!
Poznaj klucz do sukcesu w branży gastronomicznej i dowiedz się jak rozwijać kompetencje miękkie szefów kuchni i kucharzy! Celem tego warsztatu jest wsparcie kucharzy w rozwoju umiejętności miękkich niezbędnych do skutecznego działania w dynamicznym środowisku kuchni. Poprzez interaktywne sesje, dyskusje i praktyczne ćwiczenia, uczestnicy będą mieli okazję wzmocnić swoją komunikację, zarządzanie stresem, współpracę z zespołem oraz kreatywne myślenie.
Warsztat będzie oparty na interaktywnych prezentacjach, grupowych dyskusjach, praktycznych ćwiczeniach oraz symulacjach sytuacji zawodowych.
Uczestnicy po ukończeniu warsztatu poprawią swoje umiejętności komunikacyjne, będą bardziej odporni na stres, sprawniej współpracować z zespołem oraz będą bardziej otwarci na kreatywne podejście do pracy w kuchni.
Kliknij i sprawdź program warsztatu!