W programie:
- Jak zmotywować zespół do aktywnej sprzedaży w restauracji?
- Pierwsze wrażenie – na co musimy zwracać szczególną uwagę. Jak wzbudzić zaufanie i zbudować dobry kontakt sprzedażowy
- Kelner jako sprzedawca – momenty w obsłudze gdzie możemy zwiększyć sprzedaż
- Schemat pełnej obsługi Gościa
- Dlaczego i jak skutecznie proponować napoje?
- Znajomość karty menu/karty win i alkoholi – podstawą sukcesu. Kiedy i jak proponować wino do posiłku?
- Sugestywne opisywanie potraw
- Jak odpowiadać pytania zadawane przez Gości?
O trenerach
Adam Pawłowski
Pierwszy Polski Master Sommelier. Mistrz Polski Sommelierów 2014, laureat nagrody Akademii Gastronomicznej w Polsce Ars Coquinaria 2017 w kategorii „Mistrz Mistrzów”. Wykładowca i egzaminator The Court of Master Sommeliers, certyfikowany wykładowca The Wine & Spirit Education Trust, szef sommelierów restauracji Ed Red, niezależny konsultant branży HoReCa, felietonista magazynu Food Service, członek Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. Szlify w branży zdobywał między innymi w restauracji Northcote w Wielkiej Brytanii (1* przewodnika Michelin). Autor książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii”.
Patrycja Siwiec
Współautorka książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii” i „Gościnność od kuchni”. Publikacja w 2019 roku otrzymała prestiżową nagrodę Prix de la Littérature Gastronomique. Dziennikarka specjalizująca się w tematyce winiarskiej i gastronomicznej. Absolwentka The Court of Master Sommeliers oraz The Wines and Spirits Education Trust. Zdobywała doświadczenie m.in. w winnicy Chateau Castigno we Francji oraz w restauracjach Northcote w Wielkiej Brytanii (1* Michelin) i El Celler de Can Roca w Hiszpanii (3* Michelin). Jako akredytowany coach EMCC, trenerka i psycholog pomaga restauracjom i hotelom w udoskonalaniu doświadczenia gościa, usprawnia procesy wdrażaa ideę gościnności oraz szkoli pracowników. Ma głębokie przekonanie o tym, że dobra obsługa przekłada się na sukces biznesowy i wizerunkowy każdego miejsca, które świadczy usługi.