W programie warsztatu:
- Wstęp do strategii promocji i reklamy
- Współpraca marketingowa z podmiotami zewnętrznymi i jak na niej oszczędzić
- Metodologia analizy konkurencji i benchmarki
- Metodologia mierzenia efektywności reklamy
- Płatne i darmowe narzędzia reklamowe
- Dobre praktyki i zarządzanie komunikacją w social media
O trenerze
Bogusław Skowron
Ekspert d.s. komunikacji i projektów HoReCa w Akademii Inspiracji Makro. Z wykształcenia dziennikarz i PR-owiec. Specjalizuje się w marketingu internetowym, szczególnie w kategorii Social Media. Ma ponad 5-letnie doświadczenie w agencjach creative & digital, gdzie najdłużej pełnił funkcję Social Media Managera. W tym czasie odpowiadał za całościową realizację komunikacji Social Media kampanii jednej z największych marek piw regionalnych nagrodzonej nagrodą srebrnego Effie. Później, w latach 2017-2019 pracował jako Digital Marketing Specialist w jednej z czołowych grup skupiających marki z FMCG. W Akademii Inspiracji Makro odpowiada za strategię komunikacji, pozyskiwanie partnerów i kreowanie oferty Akademii.