Warsztaty

Poznaj ofertę warsztatów dla profesjonalnej gastronomii oraz miłośników dobrego smaku.

Poziom podstawowy

ABC gastronomii: Marketing

Myślałeś o wejściu w biznes gastronomiczny? Marzyłeś o tym, żeby mieć własną restaurację? A może zastanawiaz się nad przejęciem lokalu? Zanim zainwestujesz przygotuj się dobrze do tego przedsięwzięcia po to, aby marzenie nie okazało się jedynie utrapieniem. Zapraszamy do udziale w warsztacie z cyklu ABC gastronomii - części dotyczącej reklamy w Internecie. Poruszymy w nim zarówno temat roli marketingu i reklamy w otwieraniu nowego lokalu, usprawnieniu i optymalizacji działań promocyjnych istniejącego biznesu jak i tego na co powinniśmy zwrócić uwagę przejmując biznes już działający. Warsztat dedykowany jest przede wszystkim inwestorom ale pozwala też uporządkować i zweryfikować wiedzę osób posiadających doświadczenie w gastronomii. Dzięki naszemu spotkaniu dowiesz się jak efektywnie i niskim kosztem reklamować swoją restaurację, tworzyć lub oceniać kreacje reklamowe oraz na co zwracać uwagę wybierając firmy współpracujące. Warsztat prowadzony w ramach cyklu ABC Gastronomii, gdzie przybliżamy podstawowe zagadnienia z zakresu organizacji finansów, pracy kuchni i marketingu - w szczególności osobom planującym wejście do biznesu gastronomicznego. Warsztat trwa w godzinach 10-15. W cenie warsztatu przerwa kawowa i lunch. Serdecznie zapraszamy!
28.09.2022, 10:00-15:00
Warszawa
Cena dla klientów Makro
Stała zniżka dla posiadaczy Karty MAKRO. Jeżeli masz Kartę Klienta uzupełnij jej numer w swoim profilu. Jeżeli nie posiadasz Karty dowiedz się jak zostać naszym klientem.
200,00 
Cena regularna: 350,00 
W programie warsztatu:
  • Wstęp do strategii promocji i reklamy
  • Współpraca marketingowa z podmiotami zewnętrznymi i jak na niej oszczędzić
  • Metodologia analizy konkurencji i benchmarki
  • Metodologia mierzenia efektywności reklamy
  • Płatne i darmowe narzędzia reklamowe
  • Dobre praktyki i zarządzanie komunikacją w social media

O trenerze

Bogusław Skowron Ekspert d.s. komunikacji i projektów HoReCa w Akademii Inspiracji Makro. Z wykształcenia dziennikarz i PR-owiec. Specjalizuje się w marketingu internetowym, szczególnie w kategorii Social Media. Ma ponad 5-letnie doświadczenie w agencjach creative & digital, gdzie najdłużej pełnił funkcję Social Media Managera. W tym czasie odpowiadał za całościową realizację komunikacji Social Media kampanii jednej z największych marek piw regionalnych nagrodzonej nagrodą srebrnego Effie. Później, w latach 2017-2019 pracował jako Digital Marketing Specialist w jednej z czołowych grup skupiających marki z FMCG. W Akademii Inspiracji Makro odpowiada za strategię komunikacji, pozyskiwanie partnerów i kreowanie oferty Akademii.
Jeżeli jesteś posiadaczem Karty MAKRO lub masz do niej dostęp (np. przez właściciela firmy, w której pracujesz) - wystarczy, że uzupełnisz numer Karty w zakładce "Moje konto".

Po uzupełnieniu tych danych zniżka będzie naliczać się automatycznie.
Większość warsztatów z oferty Akademii nie wymaga specjalnego przygotowania. W przypadku warsztatów kulinarnych zapewniamy wszystkie produkty i wyposażenie potrzebne do gotowania. Udostępniamy również zapaski Akademii ale jeżeli posiadasz swój kitel/bluzę lub fartuch to warto zabrać go ze sobą.

W trakcie warsztatów przygotowujemy od 3 do 5 dań, które uczestnicy mogą zjeść na miejscu. Jeżeli jednak nie uda się wszystkiego "zmieścić" można zabrać przygotowane przez siebie dania "na wynos". W trosce o środowisko prosimy w miarę możliwości o zabieranie ze sobą opakowań wielorazowych.

W przypadku warsztatów biznesowych i wspierających serwis zapewniamy potrzebne akcesoria jak notatniki czy długopisy. Niektóre warsztaty zawierają w opisie informację o konieczności zabrania laptopa, dlatego prosimy o uważne czytanie opisu i programu warsztatu.