W trakcie warsztatu poruszone zostaną zagadnienia:
- określania grupy docelowej (być może totalna jej zmiana)
- \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"wejdź w buty swoich odbiorców\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
- empatyzacja i projektowanie usługi pod potrzeby Klientów
- kreatywne rozwiązania na miarę dzisiejszych czasów
Czego nauczy się uczestnik?
Uczestnik po zakończonym szkoleniu pozna w zakresie podstawowym możliwości jakie daje metoda Design Thinking w kreowaniu nowej oferty.
Będzie potrafił zastosować pojedyncze rozwiązania we własnym lokalu.
O trenerze
Małgorzata Bednarz
Socjolog, trener, manager gastronomii i certyfikowany coach. Z branżą gastronomiczną jest związana od 17 lat. Obecnie prowadzi firmę MWM PARTNERS, której misją jest pomaganie restauratorom w osiąganiu coraz wyższych zysków i satysfakcji z prowadzenia restauracji. Na co dzień analizuje raporty restauracji i doradza jak zwiększyć ich rentowność, opierając się na kluczowych wskaźnikach efektywności i tworzy programy naprawcze, które wyciągnęły z kryzysu niejedną restaurację. Prowadzi także merytoryczne szkolenia dla kadry zarządzającej sektora HoReCa. Specjalizuje się przede wszystkim w umiejętnościach miękkich, uwielbia tematy związane z motywacją. Prywatnie uwielbia spędzać czas w towarzystwie rodziny i przyjaciół.