W programie wydarzenia:
10:00 - 11:00 dyskusja z autorami „Gościnność od kuchni”: Adamem Chrząstowskim i Adamem Pawłowskim o przyszłości branży gastronomicznej oraz o tym, dlaczego dobre relacje są fundamentem najlepszych i najtrwalszych konceptów restauracyjnych na świecie.
11:00 - 11:15 przerwa kawowa
11:15 - 13:45 warsztat „Kuchnia vs. sala”, podczas którego porozmawiamy na takie tematy jak:
- Skuteczne sposoby na budowanie dobrych relacji na lini kuchnia-sala
- Jak tworzyć kartę dań i napojów spójną z konceptem restauracji?
- Jak konstruktywnie rozwiązywać konflikty w zespole i grać do jednej bramki?
- Skuteczne narzędzia i techniki motywacyjne wspierające budowanie zgranego zespołu.
- homiłki z trzema pudrami (podkarpackie kulki twarogowe w pudrze buraczanym, makowym i orzechowym),
- grillowana sałata rzymska z porzeczkowym gastrique i wędzoną słoniną,
- eskalopki z jelenia z lubczykiem i szynką parmeńską,
- mus z białej czekolady z truskawkowym coulis
O trenerach
Adam Pawłowski
Pierwszy Polski Master Sommelier. Mistrz Polski Sommelierów 2014, laureat nagrody Akademii Gastronomicznej w Polsce Ars Coquinaria 2017 w kategorii „Mistrz Mistrzów”. Wykładowca i egzaminator The Court of Master Sommeliers, certyfikowany wykładowca The Wine & Spirit Education Trust, szef sommelierów restauracji Ed Red, niezależny konsultant branży HoReCa, felietonista magazynu Food Service, członek Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. Szlify w branży zdobywał między innymi w restauracji Northcote w Wielkiej Brytanii (1* przewodnika Michelin). Autor książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii”.
Patrycja Siwiec
Współautorka książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii” i „Gościnność od kuchni”. Publikacja w 2019 roku otrzymała prestiżową nagrodę Prix de la Littérature Gastronomique. Dziennikarka specjalizująca się w tematyce winiarskiej i gastronomicznej. Absolwentka The Court of Master Sommeliers oraz The Wines and Spirits Education Trust. Zdobywała doświadczenie m.in. w winnicy Chateau Castigno we Francji oraz w restauracjach Northcote w Wielkiej Brytanii (1* Michelin) i El Celler de Can Roca w Hiszpanii (3* Michelin). Jako akredytowany coach EMCC, trenerka i psycholog pomaga restauracjom i hotelom w udoskonalaniu doświadczenia gościa, usprawnia procesy wdrażaa ideę gościnności oraz szkoli pracowników. Ma głębokie przekonanie o tym, że dobra obsługa przekłada się na sukces biznesowy i wizerunkowy każdego miejsca, które świadczy usługi.
Wybierz termin
Warszawa
Jeżeli jesteś posiadaczem Karty MAKRO lub masz do niej dostęp (np. przez właściciela firmy, w której pracujesz) - wystarczy, że uzupełnisz numer Karty w zakładce "Moje konto".
Po uzupełnieniu tych danych zniżka będzie naliczać się automatycznie.
Większość warsztatów z oferty Akademii nie wymaga specjalnego przygotowania. W przypadku warsztatów kulinarnych zapewniamy wszystkie produkty i wyposażenie potrzebne do gotowania. Udostępniamy również zapaski Akademii ale jeżeli posiadasz swój kitel/bluzę lub fartuch to warto zabrać go ze sobą.
W trakcie warsztatów przygotowujemy od 3 do 5 dań, które uczestnicy mogą zjeść na miejscu. Jeżeli jednak nie uda się wszystkiego "zmieścić" można zabrać przygotowane przez siebie dania "na wynos". W trosce o środowisko prosimy w miarę możliwości o zabieranie ze sobą opakowań wielorazowych.
W przypadku warsztatów biznesowych i wspierających serwis zapewniamy potrzebne akcesoria jak notatniki czy długopisy. Niektóre warsztaty zawierają w opisie informację o konieczności zabrania laptopa, dlatego prosimy o uważne czytanie opisu i programu warsztatu.