Podczas warsztatu uczestnicy:
- Poznają aktualne dane rynkowe dotyczące potrzeb gości i obowiązujących trendów.
- Dowiedzą się, jakie czynniki wpływają na zwiększenie sprzedaży i jak je efektywnie wykorzystać.
- Nauczą się, jak szkolić zespół w zakresie marketingu i stworzyć sprzedażową kartę dań
- Zdobędą wiedzę na temat efektywnego prowadzenia profili restauracji na Facebooku i Instagramie oraz TikToku.
- Przeanalizują swój lokal poprzez praktyczne ćwiczenia dostosowane do jego profilu.
- Otrzymają zestaw narzędzi ułatwiających promowanie restauracji.
- Poznają praktyczne rozwiązania zwiększające obrót, wykorzystując nie tylko social media, ale także zaangażowanie zespołu i inne istotne kanały.
O trenerze
Anna Dębska
Redaktor naczelna www.GdzieZjesc.info - jednego z największych przewodników po dobrych restauracjach w Polsce oraz współwłaściciel agencji AFMedia.pl. Od ponad 15 lat wspiera restauracje w poprawnym funkcjonowaniu, doradza w kwestiach jakości, poprawnej polityki marketingowej, czy relacji w załodze. Jako Audytor Restauracyjny rozwiązuje realne problemy i usprawnia pracę wielu miejsc wymagających poprawy, a jako Krytyk Kulinarny wskazuje miejsca, które jakością i smakiem zasługują na wyróżnienie i polecenie czytelnikom. Prowadzi szkolenia dla właścicieli i managerów restauracji z zakresu skutecznej reklamy i budowy marki. Ceniona specjalistka, często zapraszana do mediów, jako ekspert branży gastronomicznej.