Podczas warsztatu uczestnicy:
- Poznają aktualne dane rynkowe dotyczące potrzeb gości i obowiązujących trendów.
- Dowiedzą się, jakie czynniki wpływają na zwiększenie sprzedaży i jak je efektywnie wykorzystać.
- Nauczą się, jak szkolić zespół w zakresie marketingu i stworzyć sprzedażową kartę dań.
- Zdobędą wiedzę na temat efektywnego prowadzenia profili restauracji na Facebooku i Instagramie oraz TikToku.
- Przeanalizują swój lokal poprzez praktyczne ćwiczenia dostosowane do jego profilu.
- Otrzymają zestaw narzędzi ułatwiających promowanie restauracji.
- Poznają praktyczne rozwiązania zwiększające obrót, wykorzystując nie tylko social media, ale także zaangażowanie zespołu i inne istotne kanały.
O trenerze
Anna Dębska
Ania Dębska to uznana ekspertka w dziedzinie marketingu gastronomicznego, z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży HoReCa. Współwłaścicielka Agencji Marketingowej AFMedia.pl oraz Redaktorka Naczelna jednego z największych przewodników kulinarnych w Polsce – GdzieZjesc.info.