W trakcie szkolenia omówione zostaną w sposób szczegółowy:
- kształt prawidłowego portfolio produktów
- struktura pozycji rentownych i nierentownych oraz znaczenie ich funkcji dla spójności oferty (czasem nierentowne pozycje są niezbędne!)
- omówienie relacji współczynników food cost, bev cost, marża, sposób ustalania ceny finalnej
- kwestia tzw. kanibalizmu produktowego (jak go wykryć i jak jemu zapobiegać)
- świadoma komunikacja pozycji wysokomarżowych (zarządzenie uwagą Gości)
- estetyka karty, a psychologia sprzedaży (ozdobniki, które tylko pozornie mają ozdabiać kartę)
- aspekt formalno - prawny (gramatury, alergeny) omówienie obowiązujących na terenie RP regulacji prawnych
O trenerze
Wybierz termin
Warszawa
Jeżeli jesteś posiadaczem Karty MAKRO lub masz do niej dostęp (np. przez właściciela firmy, w której pracujesz) - wystarczy, że uzupełnisz numer Karty w zakładce "Moje konto".
Po uzupełnieniu tych danych zniżka będzie naliczać się automatycznie.
Większość warsztatów z oferty Akademii nie wymaga specjalnego przygotowania. W przypadku warsztatów kulinarnych zapewniamy wszystkie produkty i wyposażenie potrzebne do gotowania. Udostępniamy również zapaski Akademii ale jeżeli posiadasz swój kitel/bluzę lub fartuch to warto zabrać go ze sobą.
W trakcie warsztatów przygotowujemy od 3 do 5 dań, które uczestnicy mogą zjeść na miejscu. Jeżeli jednak nie uda się wszystkiego "zmieścić" można zabrać przygotowane przez siebie dania "na wynos". W trosce o środowisko prosimy w miarę możliwości o zabieranie ze sobą opakowań wielorazowych.
W przypadku warsztatów biznesowych i wspierających serwis zapewniamy potrzebne akcesoria jak notatniki czy długopisy. Niektóre warsztaty zawierają w opisie informację o konieczności zabrania laptopa, dlatego prosimy o uważne czytanie opisu i programu warsztatu.