W trakcie szkolenia zostaną omówione kwestie:
• badanie mocnych i słabych stron oferty
• porównanie portfolio produktowego z konkurencją
• analiza struktury kosztów i przychodów
• badanie metodą Tajemniczego Klienta (aktualny poziom jakości serwisu)
• Wewnętrzna spójność oferty (tzw. Ambiance Mix)
• przebieg procesów, ścieżek decyzji i ich skuteczność
• ocena funkcjonowanie firmy w kontekście formalno-prawnym (ze szczególnym
uwzględnieniem PPOŻ, Sanepid, HACCP)
• Metody kradzieży, oszustw i wyłudzeń w branży - wykrywanie
O trenerze
Leszek Szczepaniak
Restaurator - od pięciu lat prowadzi w Warszawie wielokrotnie nagradzaną restaurację specjalizującą się w kuchni francuskiej, w której na co dzień testuje nowe rozwiązania optymalizujące przebiegające procesy. Doświadczony manager mający w swoim portfolio prace dla największych firm gastronomicznych w Europie, otwieranie nowych punktów, przeprowadzanie procesów rebrandingu, prowadzenie fast-foodów, kawiarni butikowych i sieciowych oraz restauracji klasy Fine-Dining, dobrze czujący się we współpracy z cukierniami i firmami kateringowymi. Mentor prowadzący warsztaty i konsultacje dla innowacyjnych przedsiębiorstw w akceleratorze start-up’ów wspierającym nowe technologie w branży spożywczej.