W trakcie szkolenia zostaną omówione kwestie:
• badanie mocnych i słabych stron oferty
• porównanie portfolio produktowego z konkurencją
• analiza struktury kosztów i przychodów
• badanie metodą Tajemniczego Klienta (aktualny poziom jakości serwisu)
• Wewnętrzna spójność oferty (tzw. Ambiance Mix)
• przebieg procesów, ścieżek decyzji i ich skuteczność
• ocena funkcjonowanie firmy w kontekście formalno-prawnym (ze szczególnym
uwzględnieniem PPOŻ, Sanepid, HACCP)
• Metody kradzieży, oszustw i wyłudzeń w branży - wykrywanie
O trenerze
Wybierz termin
Warszawa
Jeżeli jesteś posiadaczem Karty MAKRO lub masz do niej dostęp (np. przez właściciela firmy, w której pracujesz) - wystarczy, że uzupełnisz numer Karty w zakładce "Moje konto".
Po uzupełnieniu tych danych zniżka będzie naliczać się automatycznie.
Większość warsztatów z oferty Akademii nie wymaga specjalnego przygotowania. W przypadku warsztatów kulinarnych zapewniamy wszystkie produkty i wyposażenie potrzebne do gotowania. Udostępniamy również zapaski Akademii ale jeżeli posiadasz swój kitel/bluzę lub fartuch to warto zabrać go ze sobą.
W trakcie warsztatów przygotowujemy od 3 do 5 dań, które uczestnicy mogą zjeść na miejscu. Jeżeli jednak nie uda się wszystkiego "zmieścić" można zabrać przygotowane przez siebie dania "na wynos". W trosce o środowisko prosimy w miarę możliwości o zabieranie ze sobą opakowań wielorazowych.
W przypadku warsztatów biznesowych i wspierających serwis zapewniamy potrzebne akcesoria jak notatniki czy długopisy. Niektóre warsztaty zawierają w opisie informację o konieczności zabrania laptopa, dlatego prosimy o uważne czytanie opisu i programu warsztatu.