- Pokolenia X,Y, Z – kim są i jakie ma to znaczenie w rekrutacji
- Ile kosztuje błąd rekrutacyjny, najczęściej popełniane błędy oraz jak się ich ustrzec
- Tworzenie profilu kandydata – kogo tak naprawdę potrzebuję do mojej restauracji?
- Selekcja aplikacji – na co zwracać uwagę
- O co pytać i w jaki sposób pytać - rozpoznaj to co ukryte
- Niestandardowe metody rekrutacji: scenki i praktyczna weryfikacja umiejętności kandydata
- Prawo pracy w rekrutacji
- Budowanie marki pracodawcy w procesie rekrutacji
O trenerze
Małgorzata Boguska-Kuca
Z wykształcenia psycholog o specjalności psychologia pracy i stresu. Absolwentka Podyplomowych Studiów Coaching w Szkole Głównej Handlowej. Entuzjastka i promotorka coachingowego stylu zarządzania. Początek jej kariery zawodowej był związany z bezpośrednią obsługą klienta i gościa. Posiada ponad 10 lat doświadczenia zawodowego w tematach związanych z zarządzaniem ludźmi, motywowaniem i rozwojem. W MAKRO pełniła między innymi funkcję Koordynatora Zespołu ds. Rekrutacji i Wizerunku Pracodawcy oraz HR Biznes Partnera Sił Sprzedaży oraz Koordynatora Zespołu ds. Kompetencji Sprzedażowych. W kręgu jej zainteresowań jest wspieranie innych w rozwoju i osiąganiu większej satysfakcji oraz lepszych rezultatów na wielu płaszczyznach funkcjonowania. Ponadto, zarówno prywatnie jak i zawodowo interesuje się tak zwanym guest/customer experience, którego zasadami kieruje się w tworzeniu programów szkoleniowych i rozwijniu kompetencji pracowników. Obecnie Kierownik Centrum Szkoleń w Akademii Inspiracji MAKRO, gdzie odpowiada za rozwój oferty szkoleniowej dla klientów HoReCa i kompleksowe działanie Akademii.